Wij proberen er alles aan te doen om jouw bestelling in goede orde bij je af te laten leveren. Toch kan het zo zijn dat er een product is beschadigd of dat er iets ontbreekt. Graag adviseren wij je na ontvangst van jouw bestelling deze te controleren op eventuele schade en/of onvolledigheid.

Komt de bestelling niet overeen met de op de site gecommuniceerde leveringsomvang? Is er iets fout gegaan? Ook wij zijn maar mensen, die dit met alle liefde en plezier doen, maar maken af en toe ook een foutje. Geef het even bij ons aan, bij voorkeur per mail via vragen@snuffelplezier.nl . We doen onze uiterste om u dan zo snel mogelijk van een reactie te voorzien.

Mocht u het niet eens zijn met onze reactie of er met ons niet uit kunnen komen dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Het is voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.